Tuesday, July 15, 2008

တကယ္လား ဟင္

ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္သြားရန္ ေရးႀကီးသုတ္ျပာျဖစ္ေနခ်ိန္တြင္ (၆)ႏွစ္အရြယ္သမီးေလးက " ေဖေဖ မီးမီးအတြက္ ဘိုမရုပ္ေလး ဝယ္လာခဲ့ေနာ္" ဟု တတြတ္တြတ္ မွာေနသည္။
" မီးမီးအတြက္ ေဖႀကီး ဝယ္လာခဲ့မယ္ေနာ္ " ဟု ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္သည္။

ညေနေစာင္းခ်ိန္ အလုပ္ေတြ႐ွုပ္ၿပီး မၿပီးျပတ္ႏိုင္ဘဲျဖစ္ကာ အိမ္ျပန္လည္း ေနာက္က်သြားသည္။ သမီးေလးသည္ မအိပ္ေသးပဲ ကၽြန္ေတာ္အိမ္ျပန္အလာကို ေစာင့္ေနသည္။
" ေဖေဖ မီးမီးအတြက္ ဘိုမ႐ုပ္ေလး ဝယ္ခဲ့လားဟင့္။ "
ကၽြန္ေတာ္လည္း သမီးကိုျမင္မွ ဘိုမ႐ုပ္ဝယ္ရန္ သတိရသြားသည္။ " ေဖေဖ အလုပ္ေတြ႐ွုပ္ေနလို ့ မဝယ္ခဲ့ဘူး သမီး၊ မနက္ျဖန္ ေဖေဖ ဝယ္လာခဲ့မယ္ေနာ္။ " ဟု ေခ်ာ့ေမာ့ေျပာလိုက္ရသည္။ သမီးေလးသည္ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ ့ အိပ္ရာဝင္သြားသည္။

ေနာက္ေန့လည္း ကၽြန္ေတာ္သည္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ ့ေတြ ့ၿပီး ေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့ျဖစ္ကာ သမီးေလးမွာလိုက္တာ ဝယ္ရန္ေမ့သြားသည္။ အိမ္ကိုေရာက္ေတာ့မွ သမီးေလးကို ေခ်ာ့ၿပီးသိပ္လိုက္ရသည္။

ဒီေန ့လည္း ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘိုမ႐ုပ္ဝယ္ရန္ ေမ့သြားခဲ့ျပန္ၿပီ။ ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲ ဘာပစၥည္းမွ ပါမလာေတြ ့လိုက္ရေတာ့ သမီးေလးရဲ ့မ်က္ႏွာေပၚ၌ အားငယ္တဲ့စိတ္၊ အေဖ့ေပၚ မယံုတဲ့စိတ္၊ အေဖ့ေပၚ အထင္မႀကီးတဲ့ စိတ္ေလး ျဖတ္သန္းသြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေကာက္ကာငင္ကာထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး
"ေဖေဖႀကီး မနက္ျဖန္ မရမက ဝယ္လာခဲ့မယ္၊ ေဖေဖ ကတိေပးတယ္။"ဟု အထင္ေသးသြားမွာ ေၾကာက္တဲ့အတြက္ စိုးရိမ္စိတ္နဲ ့ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလိုက္သည္။ သမီးေလးက မယံုေတာ့တဲ့ အမူအရာနဲ ့
" တကယ္လား ဟင္ "
ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲ ဗေလာင္းဆန္သြားသည္။ ငါကို သမီးေလး မယံုေတာ့ပါလားဆိုတဲ့ အေတြးက ေျခာက္လွန္ ့သြားသည္။ သမီးေလးရဲ ့ မယံုတယံုေျပာတဲ့ ' တကယ္လား ဟင္ ' ဆိုတဲ ့စကားဟာ ကၽြန္ေတာ္ ့ရင္ထဲ ပဲ ့တင္ထပ္ေနသည္။

ေနာက္ေန ့အလုပ္သြားေတာ ့ဘတ္(စ္)ကားေပၚ၌ မေန ့ကသမီးေလးနဲ ့ျဖစ္ပ်က္ခဲ ့တဲ ့ အေၾကာင္းအရာပဲ အေတြးထဲေရာက္ေနသည္။ စိတ္ေျပေပ်ာက္သြားေအာင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကားေပၚမွေန၍ လမ္းေဘး၌စိုက္ထူထားေသာ ဆိုင္းဘုတ္ႀကီးႀကီးေတြေပၚမွ စားသားေတြကို စိတ္ထဲ၌ ရြတ္ဆိုမိသည္။
" တပ္မေတာ္သည္ အမိ၊ တပ္မေတာ္သည္ အဖ။ "
" တကယ္လား ဟင္ " သမီးေလးရဲ ့မယံုတယံု ေျပာတဲ ့စကားနားထဲ ၾကားလာသည္။
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ကိုေဖ်ာက္ၿပီး ေနာက္စာေၾကာင္းကို ရြတ္မိသည္။
" ႐ိုးသား၊ ႀကိဳးစား၊ လုပ္အားျဖင္ ့ႏိုင္ငံေတာ္သစ္ တည္ေဆာက္ၾကစို ့။"
" တကယ္လား ဟင္ " သမီးေလးရဲ ့စကား ပဲ ့တင္ထပ္လာျပန္ၿပီ။
" တပ္မေတာ္သည္ အမ်ိဳးသားေရးကို ဘယ္ေတာ ့မွသစၥာမေဖာက္။"
" တကယ္လား ဟင္ "
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဆက္ၿပီးရြတ္ေနရင္ ဒီလိုပဲ ပဲ ့တင္ထပ္လာမွာ သိေနတဲ ့အတြက္ေၾကာင္ ့ မ်က္လံုးစံုမွိတ္ၿပီး ဘုရားကို အာ႐ံုျပဳၿပီး စီးလာခဲ ့ေတာ ့သည္။

No comments: